Cerveses Ponent
Craft Beer
Client
Cerveses Ponent
Any
2019
Àmbit
Crèdits
Fotografia corporativa: Iolanda Sebé
Agraïments: Grans Records
Cerveses Ponent
Craft Beer
Cerveses Ponent busca un canvi de marca i d’etiquetatge per a les seves cerveses artesanes que reflecteixi la naturalitat, la qualitat i l’autenticitat que les caracteritza.
El nou packaging de les cerveses realça el seu caràcter artesanal a través d’un disseny únic per a cada una. L’etiquetatge grisós de la Beerday, rossa i suau, està inspirat en la premsa americana dels anys 50-60, que transmet el concepte de degustació habitual. El to rogenc de l’Abadia representa el seu sabor caramel·litzat, mentre que l’ataronjat de la Ponent defineix a la perfecció la seva frescor. El color verdós de la Hoppy s’identifica amb la tècnica amb què està elaborada i, per últim, l’etiqueta negra de la Dolmen s’alinea amb la tonalitat de la cervesa i reprodueix la seva complexitat.
També hem treballat la nova marca en forma de segell a partir de la imatge d’un llúpol, que homenatja a aquest ingredient clau de la producció.






Client
Cerveses Ponent
Any
2019
Àmbit
Crèdits
Fotografia corporativa: Iolanda Sebé
Agraïments: Grans Records