Latipo-COMLL-Collegi-Oficial-de-Metges-de-Lleida-Senyalística-Identitat-Corporativa-Editorial-Web-7
Latipo-COMLL-Collegi-Oficial-de-Metges-de-Lleida-Senyalística-Identitat-Corporativa-Editorial-Web-13

Elaborada segons la llei de la puresa.

La 1640 és una cervesa 100% natural elaborada segons la llei de la puresa 1516 la qual garanteix la màxima qualitat dels ingredients orgànics que la componen. Lliure d’additius, sense filtrar, sense pasteuritzar, sense gas carbònic afegit, sense sucres residuals i amb molt baix contingut amb gluten.

La bona cervesa necessita passió, tècnica, destresa i saber fer. Els mestres cervesers són experts en l’art de l’elaboració de cervesa, industrial i artesanal. Coneixen tants processos de producció moderns com tradicionals.

I tota aquesta perspectiva els capacita per elaborar la 1640, una cervesa de gran qualitat.

El Punt de Voluntariat forma part de la Xarxa de Punts de voluntariat local de Catalunya, que aplega un grup d’ens locals compromesos en l’impuls al voluntariat i l’associacionisme.

Generador de coneixement i experiències

El CAMP es proposa generar coneixements i experiències sobre el territori de Ponent i reforçar la seva identitat posant-hi al centre Juneda i els pobles de l’entorn de la plana de Lleida, perquè ens puguem reconèixer en allò que som i alhora ens puguem projectar arreu del país.

Exposicions de llarga durada

El CAMP programa exposicions de llarga durada sobre aspectes de Ponent que estiguin vinculats a la recuperació de la memòria col·lectiva i al patrimoni immaterial. Exposicions que es basen en recerques etnològiques dutes a terme en col·laboració amb centres d’estudis i universitats i que compten amb altres agents del territori.

Alta-Ribagorça_2022_Branding_Latipo-7
Alta-Ribagorça_2022_Branding_Latipo-4
Alta-Ribagorça_2022_Branding_Latipo-8
Alta-Ribagorça_2022_Branding_Latipo-5
yogupet_2022_Branding_Packaging_web_Latipo-17
Sant-Just-Desvern_Campanya_2
Sant-Just-Desvern_Campanya_3.jpg
Sant-Just-Desvern_Campanya_7.jpg
Gabarra-Arquitectes_2021-branding_Latipo-5.jpg
Gabarra-Arquitectes_2021-branding_Latipo-7.jpg
Branding-Bifeedbo-Marca-2020-scaled-1.jpg
Spelunca_2012_Oli-Oliva-verge-extra_Packaging-Latipo-9.jpg
Spelunca_2012_Oli-Oliva-verge-extra_Packaging-Latipo-2.jpg
Spelunca_2012_Oli-Oliva-verge-extra_Packaging-Latipo-6.jpg
Spelunca_2012_Oli-Oliva-verge-extra_Packaging-Latipo-4.jpg
Spelunca_2012_Oli-Oliva-verge-extra_Packaging-Latipo-7.jpg
ENE2014-branding-Latipo-8.jpg
ENE2014-branding-Latipo-9.jpg
ENE2014-branding-Latipo-2.jpg
ENE2014-branding-Latipo-6.jpg
ENE2014-branding-Latipo-7.jpg
Boletdor2015-packaging-Latipo-4.jpg
Boletdor2015-packaging-Latipo-1.jpg
Boletdor2015-packaging-Latipo-3.jpg
Veure tots els projectes
Top